Fysio Actief is in groepsverband en onder begeleiding van een fysiotherapeut verantwoord bewegen. Het doel is uw lichamelijke conditie te verbeteren of op peil te houden. Na gezamenlijke oefeningen volgt iedere deelnemer zijn eigen programma. Wij stellen een persoonlijk trainingsschema voor u op en houden dat bij. Fysio-actief wordt op verschillende tijden en dagen gegeven. Een overzicht vindt u in de folder.

Waarom Fysio Actief

• U wilt uw conditie verbeteren.
  • U wilt sterker/fitter worden.
  • U wilt fit blijven na een behandeling bij ons of voorkomen dat pijnklachten terug komen.
  • U wilt af van uw (pijn) klachten
  • Vanwege algemene gezondheidsredenen of ter voorkoming van gezondheidsklachten.
  • U wilt afvallen of op gewicht blijven.

FysioFitheidScan

Voordat u begint met Fysio Actief wordt eerst een intake gehouden, de FysioFitheidScan. Deze scan wordt door een aantal zorgverzekeraars zoals Menzis vergoed. Om de training goed op uw conditie en eventuele klachten te kunnen afstemmen, willen we graag dat u een aantal vragen beantwoordt met betrekking tot uw gezondheid. De antwoorden worden met de fysiotherapeut besproken. Indien nodig volgen aanvullende vragen of onderzoek door de fysiotherapeut, of verzoeken wij u enkele tests te doen. Heeft u (pijn)klachten bij het volgen van Fysio Actief, of treedt geen verbetering van uw klachten of conditie op? Meld dit altijd bij de fysiotherapeut! Hij kan de oefeningen aanpassen of advies geven.

De kosten van alle door ons aangeboden Fysio- Actief abonnementen vind u op onze tarieven pagina.

Wilt u meer informatie over Fysio Actief? Lees dan de folder.